Sunday, June 10, 2012

Jumpa Retis di kampong sendiri !!

Osman Ali dan Isteri

Maya Karin dan Diana Danielle

Farid Kamil dan Remy Ishak bersama .....


Minggu lepas sebelum masuk kampus semula utk menduduki final exam. Sempat lgi pi Majlis Perkahwinan Pengarah Filem yg berjaya sekarang ni.. sapa x kenal Osman Ali (pengarah filem Ombak Rindu) pada 2 Jun 2012 di Kampong Bohor Merah . Sempat jugak la begambar dengan Remy Ishak, Maya Karin dan Farid Kamil...
Bersama Maya Karin..:P
Tapi yg syoknya.. sapa pi kenduri ni dah bukan macam kenduri kahwin Osman Ali bekahwin pulak... org berkerumun kat retis2 ja.. biasa la tu kann, bukan senang nak jumpa retis ni... yg lawaknya.. ada yg pi kenduri ni hanya semata2 nak bergambar ja.. makan pon x dah.. sbb kenduri kahwin  pada hari ni mmg banyak .. kat Ayer Hangat ja dah 3 buah rumah (tapi aku pi kenduri ni ja).. hehe... habes begambar+makan pa.. aku ngan Mak aq dan Sepupu aku nek keta nak balik.. terserempak dgn 3 org retis ni iaitu Farid Kamil, Diana Danielle dan Maya Karin rupa2nya naik motor 2 org sekali pi kenduri.. tergelak org kampong.. kahkahkah,,,, tuh la .. ingat retis ni high class sgt.. tpi depa pon biasa ja...

Balik Kenduri oiiii ~
hahaa... ni la yg aku cerita tuh.. dengan xpakai helmetnya.. diana danielle ja pakai....  lepas tu.. kami follow depa sebab alang2 kami dah lalu jalan yg sama... tpi tiba2 kami xnampak depa... lepas tu kami terserempak pulak Farid kamil merempit dengan Diana Danielle lalu ke jalan Ulu Melaka sambil bepeluk2an (org bercinta camtu laaa )... rupa2nya depa tinggal Maya Karin kat mana tah.. rasanya kat Pasir Hitam kot.. tpi mmg best la bole begambar ngan depa... tekilan xdpt bergambar dgn Diana Danielle ja.. unn gila oii... kalau Farid xngorat aku msok line dulu.. wakakakakakaa~

2 comments:

  1. hak3, lawak tgk 3 retis naek motor~ aduuhaiiii~~

    ReplyDelete
  2. hahahaaa.. tau xpa... gila bahya tuh.. hahaha

    ReplyDelete